Mom622626 Yelda35 acıtıyorsa daha derine sokman lazım, doğru yerleştirirsen hiç hissetmezsin. Bikere alıştımıyın çok rahat ediyor insan, regl olduğunu bile anlamıyorsun.
Yelda35 Mom622626 evet aslında ana doğumdan sonra benim rahmim oldu pipet kalınlığında sanki 😂 acıyor kuzum
minikmerinos Yelda35 Airez ped diye birseydi sanırım ismi biraz pahalı ama harika birşey kesinlikle değer
KayraSancarMomM Yelda35 bende kotex kullanıyordum lohusalığımda molped kullandım çok memnun kaldım gece pediydi balenleri falan vardı
MervosP Saitkereminannesi sleepy bende sivilce gibi şeyler yaptı pişik gibi çok kötüydü doğumdan sonra akıntım azaldığında kullanmıstım büyükndiye bidaha da almadım sizde hiç yapmadı mı
Saitkereminannesi MervosP Yok yapmadı ama açıkçası ben pek kullanmıyorum adet düzensizliğim var sık sık değiştiyorum 2.gün peçete koyuyorum
JackDaniels Ezop benn kullanıyorum 3 aydır çok memnunum hem sıfır atık hemde taşma vs olmuyor. Tek dikkat edilmesi gereken hijyeni güzel sağlamak lazım
Ozgeruya Yelda35 kotex onceden kullanıyordum daha sonra memnun kalmadim simdi orkid platinium kullaniyorum memnunum