seleno Demiralpinannesii biz neocate kullanıyoruz bizimki başta almadı ama ben alıştırdım çok şükür. Ama doktor önerisi ile bu mamayı aldım size doktorunuz hangi mamayı önerirse onu deneyin. Bizim alerjimiz şuan daha iyi mamaya geçmemizle birlikte tabi iyileşme süreci öyle kolay olmuyor alerji doktorumuz en erken 9. Ay dedi daha 3,5 aylığız 😕
Ayaz13 Demiralpinannesii doktorumuz 3 gün kıralı koydu ve herşeyi 3 günde bir denedim yedikten sonra (şiddetli gazsancısı , uykuda ıkınma , burunda hışırtı , vücutta döküntü , ıshal ,huzursuzluk ) oluşursa yendiğim şeyi 15 gün sonra tekrarlayıp anladık 😊