Zlyh_1616 Geçmesi 2-3 haftayı bulur.Bende spinal oldum 2 kere ama yaşamadım hiç.Bünyesel mi yoksa anestesizte mi bağlı her türlü şey söyleniyor,net bir şey diyemem.Arkanız yaslanarak emzirin bol yastık kullanabilirsiniz.ilk 7-10 gün zaten sık emzirmekten oturarak uyunuyor neredeyse.Kendinizi sıcak tutun.Ameliyathanede de eğer biraz tuttularsa soğuğu içe geçmiştir.