Zlyh_1616 inşallah 🙏🏽 Bende neredeyse 2 hafta sürdü geçmesi, sizi çok iyi anlıyorum, yatmak bile işkenceydi, yastıklarla doldurmuştum yatağı, oturarak uyuyordum ama bu durumda geçiyor sabır :) belinizi sıcak tutmaya özen gösterin, emzirirken kendi pozisyonunuza dikkat edin