zeynepteacher rica ederim :). Evet uyku uyuyamıyordum. İnsülin direnci çıkınca doktor bana ya doğal yollarla uzun süreli yeme içmemize dikkat ederek dengeleyelim dedi. Yada ilaçla daha hızlı dengeleyelim dedi. Ben ilacı seçtim herkesin kendi tercihi tabi. Bir de diyette bana haftalık çay verdi. Mesela kahvaltıda o çayı içince uzun süre tatlı yemek istemedi canım. Eczaneşerde satılan bir çay. Thera lina çay 1 hafta çay olarak kahvaltıda onu içtim. Hep içilmiyor 1 hafta kullandım sonra ara verdim.