_eay_ Kızlar 1 haftada 3 kilo verdim sadece ekmek hamuru ve 7 den sonra hicbisey yemeyerek, bana katılmak isteyen var mı??bu arada boyum 1.75 kilom 93 90 kiloya indim, hedefim 60
Linaaaammm _eay_ merhaba bende diyete yeni başladım yani bir haftadır hamile kalmadan önce 55 doğuma 67 kilo ile gittim şuan kızım 1 yaşına giricek 3 günde 2 kilo verdim spor ve detoks ile güncel kilom 57 Haziran sonuna doğru 53 olmak istiyorum ama bakalım ☺️
isilhanim G1akbas Of aynen her sabah açma poğaça yemekten alamıyorum kendimi. Her gece kararlar alıp uyuyorum sabah yine aynı :)) _eay_ Ben de istiyorum bı 10 kilo fazlam var gibi :(((
Hilokiiii _eay_ Ya nasıl 7 den sonra bir şey yemiyorsunuz😣 o saatlerden sonra tatlı krizim başlıyor benim 64 kiloyum 55e falan inmem lazım 😃
G1akbas Maşallah size bende 106 kiloyum ve diyet ucin gerekli motivasyonu asla bulamıyorum hergece sabah kahvaltıda ekmek yemeyecegim deyip yarım ekmeği bitiriyorum
_eay_ G1akbas bende öyleydim emin ol bebeğim 8 aylık hamilelikte 25 kilo aldım ve hiç veremedim her gören yine mi hamilesin diyor bana, bir haftadır kesin girdim ve zayıflayana kadar birakmicam inat et edersen oluyor
Mom076 G1akbas ben oructa leslie ye basladım 6 kılo verdım suan kılom durmus durumda ara verdım leslıe dunden berı yine basladım bakalım 76 kılodan 71 kıloya geldım
_eay_ zeynepteacher Yoğurdun içine elma koydum bugün ben birazda tarçın, normalde aşırı derecede yerim yani
_eay_ Hilokiiii Sadece su içiyorum ilk günler çok zorlandım yalan değil kaç defa bozmaya kalktım inat ettim kendimle çok inatlastim umarım devamını getiririm, hamilelikte aldığım 25 kiloyu hala veremedim vermem lazım
Hilokiiii _eay_ Beni gece çok tutuyor😃 güvenemiyorum yukarıya çekiyorlar beni valla bilmiyorum ne olacak inşallah başarırsın
Hemanjiomluminik _eay_ yok 1 ay oldu 10 kilo verdim. Benimde tam net 64 kilo hedefim var. Ama tatlı olayım sıkıntı. Ekmek olmasa aramam ama tatlısız 1 günüm geçse başıma ağrılar yapışıyor. İnsülin direncim çıktı
zeynepteacher Hemanjiomluminik insülin için bi şey verdi mi doktor size? Valla ben de öyleyim ya orucumu tatlıyla açtım başka hiçbir şey istemiyo canım oysa ekşi seven biriydim şimdi tatlı ne bulsam yutuyorum 😂
Hemanjiomluminik zeynepteacher valla verdi bende içiyorum mocavit adı. Sabah akşam dedi ama beni çok fena yaptı. İshal oldum ani şekerim düştü felan. Şimdi vücur alıştı ama sabah 1 kez içiyorum akşam içmiyorum.