Emziriyorsanız, sabahları aç karnına bir kivi yiyip üzerine ılık limonlu su tüketin, hem size hem de bebeğinize faydası olur. Benim bebeğimde de vardı sorun, zeytinyağ , probiyotik damla işe yaramadı,fitil koymak zorunda kaldım ama kiviyi yemeye başlayınca üçüncü gün rahatlıkla çıkardı