Melike3422 Ozlem_likce inanir misin az önce öğrendim memeden sonra gazının çıkarılacağını boyu devrilesice komşu bana mamadan sonra demisti yarin ilk isim kavga çıkarmak😂
Ozlem_likce Melike3422 Normal şartlarda çıkarmak lazım tabi ilk 1 ay hep yapiyordum omuzumda uyuyordu zaten . Ama şimdi olmuyor hele ki reflüsü var ise bana imkansız geliyor.
Melike3422 Buuseg izliyorum şaşkınlıkla geçiremiyorum 😃bende deneyeyim hıçkırınca emziemeyi bari aklimda olsun