Arc1993 benim şu anki aracım manuel. Bundan sonraki otomatik olabilir. Ama çok beğendiğim arabaların manuelleri otomatikle aynı fiyata pat diye manuelde alabilirim. Ehliyeti otomatik almış olsam kullanamazdım. Mesela memlekete geliyorum kardeşimin arabası manuel mecburen alıp çıkıyorum. Hep otomatik olmuyor yani. Bir yerde mecbur kallınca sıkıntı yaşarsınız