Kızlar merhaba. Ehliyet alıcam inşallah. Manuele mi gitmeliyim otomatiğe mi? Bir çoğunuzun tabiki manuel dediğini duyR gibiyim. Arabamız otomatik ve şöyle söyleyim manuel alma durumumuz yok. Manuel ehliyete sırf bilmek için gidicem kullanmayacağım yani. Otomatik kullanmayı da biliyorum sadece arabaya alışmam lazım yol mesafesi, direksiyon tutuşu, dönüşler vs bunları pratik yapmam yeterli gelicek. Sizce ne yapmayalım? Hiç kullanmayacağım bir arabanın ehliyetini almak mantıklı mı?