Kyr16- Gizemhzl oğlumun da sol 11,5 sağ 4,5 mm ve up darlık çıktı sintigrafide, 10 aylık ve en yüksek 11,5 oldu. Ameliyat uygun mu acaba hemen? Tek prof nefroloji uzm takipliyiz
Gizemhzl Kyr16- 30 mm üzerine müdaahale ediliyor genelde ancak sintigrafi raporunda önemli mesela kızımın darlık çok fazla ve üreter tamamen ince yaratılmış bu yüzden operasyon uygulandı halada devam eden bir tedavi süreci var tam geçmiş degil
Kyr16- Gizemhzl sintigrafi sonucunda sol böbrek %24, sağ % 66 atıyor dışarı başka da bişey yazmıyor. Ayy çok karıştı kafam kaç gündür
Gizemhzl Kyr16- benim kızımın ilk sintigarfisinde yüzde 49.5 ve yüzde 50.5 çalışıyordu 3 ay sonraki yani suan ki sintigrafisinde yüzde 46.5-yüzde 53.5 yazıyor. Sizin diğer böbreğin fonksiyonu baya az. Bu arada önemli olan şirretliğe verdiği yanıt. Kızımın sol böbreği şirretliğe 23. Dakikada ya ıt verildiği için müdahale edildi. Sağlam olan böbrek 4. Dakika yanıt veriyor
Kyr16- Gizemhzl 20 dakikada diüretik verdiler o anki idrar çıkışının yüzdeliğini yazmışlar hangi dakikada olduğu yazmıyor, doğduğundan beri hiç ilerlermedi ama genişliği hep 11,5 sınır zaten 10 o yüzden operasyon için hemen karar vermekten çekiniyorum. Yarın çocuk cerrahisi ile görüşülecek bakalım
Gizemhzl Kyr16- sintigrafide ekstra bir durum yoksa 11 için beklenilir mıuhtemelen belli arkalıklarla usg ve sintigrafi cektirilir
Gizemhzl Kyr16- amin insallah tek derdimiz yaramazlıkları olur😿 özellikle ek gıda döneminde her şeyi tuzsuz şekersiz yediriyorum ama uzun vade de. Asıl olcak düşündükçe çok üzülüyorum