elfzhr sintigrafi çektirdik ondan önce bizde her hekime genişleme 13 mm falan dediğimizde 30 mm sonrasına müdahale ediliyor üzülme falan diyorlardı hep . Ta ki sintigrafi çektirene kadar. Kızımın üreteri yani kanalı çok dar bu yuzden idrar böbrekten çıkamıyor. Verilen ilaçta sağ böbrek damardan verilen radyasyonlu maddeyi 4. Dakika boşaltmaya başlarken sol böbrek 27 dakika tepkisiz bir şekilde sadece doluyor, boşaltmıyor sonrada tam bir akış yok hemen müdahale denildi . Suan ki doktorumuz açık ameliyat için çok küçük bu yuzden hem zor geçer hem nüks ihtimali artar. Kapalı yöntemle stent takalım yüzde 10 gibi az bir şansı var ama bu stent kalıcı genişleme sağlayabilir dedi. Stent vücudunda 3 ay kalacaktı. Stent takıldı son ay çok enfekte oldu aşırı ağır bir enfeksiyon geçirdi kuzum ürosepsise girdi lökosit, crp bakteri her şey yüksek orandaydı yatıslı tedavimiz tamammişanır tamammilanmaz tekrar ameliyatla stent çıkarıldı. Stent varken 3 mm inmişti AP çapı, parankim 5 mm çıkmıştı ama bugün yani stentşn çıkmasından tam 1 ay sonra AP çap yeniden 13 mm olmuş paeankim 3 e düşmüş 😓 kuzum bu süreçte 8 buçuk aylık oldu