Çok yarım yamalak bir bilgi bu. Bu hastalık korona gibi bilinmeyen birden ortaya çıkan bir şey değil zaten var olan bir hastalik. İnsandan insana bulamadığı için salgın haline dönüşmesi imkansız. Kanser ya da AIDS gibi bağışıklığı düşük olan insanlar için tehlikeli. Sebebi de yaşanılan yerlerde bulunan küfler.
Yani felaket tellalligi yapip insanları korkutmaya gerek yok. Basında alışkanlık oldu zaten her ay yeni bı salgın başlatıyorlar.