ikitostikannesi slnslnpt merhaba canım bizde 3 unde 4 aylık olacağız inşallah 🙏🏻 Sadece gündüz uykularımız da skıntı var onlarıda yavaş yavaş düzene sokmaya başladık 🤗
slnslnpt ikitostikannesi nasıl uyuyor minik :) benim en zorlandığın şeylerden biri de bu uyku, kucaktan başka yerde uyumuyor
slnslnpt ikiprensannesi_gul demek ki ilgisi yok ya bir psikolog Bluetooth mu bu çocuklar orada hepsi çok huzurlu demişti 😅
ikitostikannesi slnslnpt zor alıstırdım ama alıstırdım yavas yavas huyuna gıde gıde cok sıcrıyordu ellerıyle kendını uyandırıyordu kundak yaptım hep suan kundaksız uyumuyoruz :)
Gulsen4224 slnslnpt Canım sağlık üzerine okumuştum zaten ama happy moma üye oldum hamile iken bi baktım cinsiyet soruluyor yorumlayarak alıştım oradakilerde bana alıştı öyle yani cnm ☺️
Gzlmls ikitostikannesi ne güzel ben kundağa alıştıramadım bi türlü derin uykuya dalmazsa uyandırıyo kendini
slnslnpt ikitostikannesi ya benim bebeğim kundaktan nefret ediyor resmen alıştıramıyorum çok denedim ama bu sefer de kundaktan çıkacağım diye uğraşa uğraşa müslinle ağzını yüzünü falan kapattığı oldu korktum artık denemedim
ikitostikannesi Gzlmls benimkide çok zor oldu çok ağladı ama yavaş yavaş sıkmadan sadece kollarını kundakladım her uykuya dalısında oyle alıstı kundaklamadıgım zaman mızmız hele arabasında hemen ortusuyle sıkıstırıyorum uyuyor
ikitostikannesi slnslnpt bence basarırsın bızım elımızde bende arkadasa dert yanıyordum o akıl verdı ole basladım benımkı agladıgında mosmor yapıyordu kendını cok korkuyordum ama yavs yavs bıttı
slnslnpt ikitostikannesi kundağın içine giriyor hareket ede ede ağzı falan kapanıyor korkumdan yapamıyorum 🤷🏼♀️