slnslnpt Nursel67 İstanbul’da da çok iyi doktorlar vardır umarım bulursunuz Ankara’ya gelirseniz Osman Özdemir hocamız var çok memnunum aklınızda bulunsun derim ☺️
Nursel67 @slnslnpt inşallah geldiğim de görüşmek nasip olur teşekkür ederim ☺️ Özele de gittim ama bana iyisi denk gelmedi
slnslnpt Nursel67 ben internet üzerinden çok araştırıyorum bazı doktorlar fenomenliğe oynuyor isim yapıyor, gerçek danışan yorumları vs onları çok okuyorum öyle bulmuştum doktorumu ☺️
slnslnpt Gzlmls aşağı yukarı hep aynı desenize zor zor ama bir yandan da çok güzel valla 🥰 yatağında uyuyor mu peki yoksa kucakta mı uyuyor
ikiprensannesi_gul slnslnpt benim bebeğimin gece uykusu çok güzel nazar değmesin inşallah aman ☺ ya uyumasa bile huzursuzluk yaşamadım hiç büyüyünce mi yaramaz olucak acaba 😂
Gzlmls ikiprensannesi_gul benim bebeğim de aynı bazı geceler uyumuyo ama huysuzlukta yapmıyo çok şükür
slnslnpt ikiprensannesi_gul aman maşallah diyelim 😊 hep öyle gitsin inşallah. Benim hamileliğim çok sakin geçti bebeğin sakin olacağına çok inanmıştım ama olmadı 😄
Gzlmls slnslnpt emerek uyuyo keyfi olursa yatağında uyuyo yoksa kucaktan bıraktığın an ağlamaya başlıyo gün içindede hep kucakta olmak istiyo
slnslnpt Gzlmls aynı yaa bize ihtiyaçları var onları çok iyi anlıyorum ama insan yine de zorlanıyor 🤷🏼♀️
Gzlmls slnslnpt aslında ilk başta insan kucağında uyurken falan çok huzurlu oluyo ama hep kucak isteyince zorluyor biraz 😂
Nursel67 @slnslnpt bende okuyup araştırıyorum öneriyle gittiğim doktorun biri bana suyunun azalma riski var 36. Haftada bebeğini alabilir ameliyatla dedi ama yorumlara baksan çok iyi bir doktor herkes memnun