Ebru-anne biraz zor olucak ama emzirme pozisyonunu değiştirin tamamen onla alakalı 3 ay oldu nerdeyse herşeyi denedim asla iyileşmedi pozisyonu değiştirince anca rahatladm bebeği futbol pozisyonunda emzirmeyi deneyin koltuk altı pozisyonunda yani bebeğin burnuyla göğüs ucunuz tam karşılıklı olsunki oraya buraya çekiştirmek zorunda kalmasın ben %100 lanolin krem aldım eczaneye söyleyince veriyolar baya koyun gibi falan kokuyo zaten koyun yününden elde edilen yağ ile yapılıyo merhem kıvamında bi krem onunla geçirdim yaralarımı diğer kremlerden daha ucuz hem 30-40 tl falan onu sürüp üzerine gazlı bez kapatın sütyeninizle yada atletle sabitleyin kaymasın her emzirme sonrası tekrarlayın 3-4 güne rahatlar yıkamadan emzirebiliyosunuz ama yıkasanız daha iyi yada makyaj pamuğunu ılık suya batırıp silebilirsiniz geçmiş olsun umarım tez zamanda geçer ızdırap gibi gerçekten bu yaralar