Gümüş kapağı baştan kullansanız iyi olurdu. Ama ağrıların 3 ay vs sürmemesi lazım. Olan arkadaşlar emzirme pozisyonlarını bir incelesin derim. Benim kızım 50 günlük 2-3 gündür normal emmeye başladı. Çok fazla emiyordu çok acılar içinde emzirdim ama gümüş kapaklar sayesinde yara kanama olmadı. 1 ay kadar çok acılı oldu. Şimdi acımıyor