Linaninannesiii Berill006 canım saçaklı modelini hiç görmedm o halıların bende saçak yok dümdüz halı bildğimiz ikea halısı
Berill006 Linaninannesiii bilmiyorum canım sitelerde satıcıların soru cevaplarına o şekilde yazıyor ama kullanmadım hiç ben de alırken falan sormak lazım ya da kullananlardan falan bilgi almak lazım. Malum fiyatları da yüksek çünkü
Linaninannesiii Berill006 kalınlık derecesinden dolayıysa alacağom halıların ince olması lazım. Ben yapısından dolayı sandım 😪