Berill006 3 aydır roborock s5 max kullanıyorum gerçekten elim ayağım oldu çok çok memnunum. Aynı model annemde de var oda cok memnun tavsiye ederim. Ben evi topluyorum yerde kalkacak Bişey varsa kaldırıyorum başlatıyorum oğlumla parka gidiyorum gelince ev mis gibi olmuş oluyor. 💕😍