ruzzzzzz ben de onla anlaşıp başlamıştım ilk gün bıraktım yatır kaldır yöntemini uygulatmıştı ve baya bebeğin 3 dk falan ağlamasına izin vereceksin diyor ben ilk denemede bıraktım cok fena ağladı bebeğim ve bana ne yapmam gerektiğini söylediyse zaten ben bunların hepsini okuyup araştırıp biliyordum ekstra Bi katkısı olmadı ama size faydası olabilir zaten yapacaklarınız ses kaydı ile gönderiyor benle telefonla konusma olmadı ama sizi bilemem