busrasilra14 ben ilk 1 ay hariç emerek uyumasına izin vermedim canım. O yüzden isim biraz daha kolay oldu sizlere göre. Ama şöyle söyleyeyim, uyku eğitiminden önce bebeğine uyku saatleri olusturmalisin. O ayda 2 saatte 1 uyankk kalma süreleri var. Ona göre bir dduzen oluşturmalisin. İdeal olanı 2+1 uyku. Yani 2 uzun 1 kısa. Ve 1 uyku 2 saatten fazla olmamalı. Kısa uyku da 45 dk dan uzun olmamalı ve en son kısa uykusunu en geç 17.30 da sonlandırmis olmalı.
Bu düzeni oluşturduktan sonra uyku eğitimi vermelisin.
Gelelom eğitim kısmına. Ben doğduğu günden beri üzerimde uyuttum. Kafasını göğsüme koyar öyle uyurdu. Uyku eğitimi vermeye karar verdigimde ilk önce üzerimden yanima aldım. Bu arada gece uykulari en başından beri yatağında olurdu zaten. Yani gece uykularonda yanımda yatmaya alistirmamistim. Yanımdan sonra yatağina geçirdim. Rutinleromizi yaptık, işte yatajra biraz cilvelesme banyo masaj uyku şeklinde. Sonra kucagimda 2-3 dk ona uyku saatinin geldiğini onu çok sevdiğimi falan söyleyerek odanın içinde dolandım. Sonra yatağına geçirdim. Aslında pis pis pat yöntemini uygulamakti niyetim ancak benimki temas ettikçe deliye döndü yani aglama seviyesini arttırdığı için pat pat yapmadım. İlk 3 gün falan biraz ağladı ama 20-30 dk gibi bişey. Ama katılırcasina ağlamalar değildi, kesik kesik isyan ağlamalariydi. Kucahima aldım öptüm sakinleştirdim tekrar yatağına koydum. Öyle böyle derken artık yatahinda uyuyor. Hala mizirdandigi oluyor ama 5 dk bile değil. Senin yapman gereken memede mayistirip yatağına koymak. Ama meme de gözleri kapanmayacak sadece mayisacak uykuya yatakta geçmesi lazım. Biraz ağlama oluyor dedigim gibi ama onda da kucağına alabilirsin, başını oksayabilirsin artık bebeğine hangisi iyi geliyorsa onu sen gozlemleyeceksin. Sormak istediğin bir şey varsa cevaplarım