Hygge Prensesannesi38 Maşallah 🧿 Ben de öyle 2 saat sonra ama yarım saati zaten hemşire muayene edene kadar beklettiği için 😅
Gizzso Prensesannesi38 hastaneye gece gittim 10 saat sancının ardından sabah 11.30 da prensesimi kucağıma aldım 🥰
Aysegul_27 Ben pazar gittim salı günü dogum yaptım. Suyum geldi ama sancım olmadı ilk başta pazartesi akşam sancım başladı salı sabahı 9.45 de normal dogum yaptım. Ama kucagıma alamadan küveze gitti 15 gün sonra kucagıma alabildim
Cicikoo Prensesannesi38 kadinlar gününde 0 sanci 5 cm açıklıkla😂 aksam saat 19.40 ta yatışım yapildi 22.00 de suyum patlatildi o sıra sancim başladı 21 dk da doğurdum 🌸😂
Aysenurhoca Ben ağrılarım çoğaldı doğuyor zannedip erken gitmiştim asıl acı sonraymış meğer 😂 hastaneye gittikten 10 saat sonra doğdu oğlum 😊
Seyma_29_ Prensesannesi38 sabah 6 da suyum geldi 10 da hastaneye yattım. Gece 11 civarı sancım başladı 02.15 de kızım kucağımdaydı ❤️
Gamzeli28 Prensesannesi38 saat 10 da hasteneye gittim yatışım yapıldı sezeryan olduğu için saat 11:25 de kucağımdaydı ♥️
3MelekAnnesi3 Prensesannesi38 suni sancı ile 5 saat sonunda kavustum ama degil 5 15 saat bile ceksem kucagıma gelince hepsi bitti 😊
sarilokumumm Prensesannesi38 sancılarım sabah 9 da başladı sadece bel ağrısı hissediyordum sezaryen oldum 14:20 de ameliyathaneye girdim 14:35 te oğlum doğdu 💙