Kuzeyim22 Prensesannesi38 şeker yüzünden sezeryana giderken sabah nişanım la belden ağrım gelince normal doğracam diye inat ettim 10 saat felan bekledik açılma olmayınca yine sezeryan oldu 😆
ErdoganEda Prensesannesi38 evde suyum gelmişti 36.cı haftamda eşimde yoktu kayınvalidem le birlikte köye gitmişti görümce ambulansı aradı hemen direk doguma 9 gibi hastaneye gittik 1 :55kızım dogdu
melisitos Prensesannesi38 evde geçirdiğim süreyi saymazsak 3-3,5 saatte. Evdekiyle birlikte 6 sanırım 😄
Eloska Prensesannesi38 benim de 45dk 1 sa gibi sürdü. 5saat ladar sanci cektim sonra hastaneye gittik 1 saat sonra da kucagimdaydi💐
Annesirintugceuzun Prensesannesi38 Sabah 08:00 da suni sancı verilmeye başlandı. Öğlen 13:00 te sancıyı şiddetli hissetmeye başladım. 16:28 de de doğurdum. 🥲
Mryem16 Pinar_kb Benimde sabah 6 da suyum gelmişti ☺ Ama bana 11 gibi suni sancı verdiler kendi sancım gelmemişti
Pinar_kb Mryem16 benim zaten 40+6 olmuştu. Pazar sabahı suyum geldi. Gelmeseydi ertesi gün hastaneye yatıyordum 🤭 kız dedi ki siz uğraşmayın ben kendim gelcem 😁
curly_mom Prensesannesi38 ilk sabaha karşı 4.5 5 gibi suyum geldi hastaneye gitmemiz 7yi buldu. Sancım ve açılmam çok azdı suni verdiler, sonra bebeğim şoka girdi kalp atımları düşünce acilen sezeryane alındım. 11.42 de bebeğim dünyaya geldi 😇🙏🏼
2021 Prensesannesi38 gece 2 gibi nişanım geldi sabah 8 de hastaneye gittik 12 ocak salı günü hastaneye yatırıldım 13 ocak çarşamba günü saat 11:45 doğum ettim çok zor oldu doğumum açılmam yavaş olunca sunni sancı verdiler baya saat kaldım ya hastanede
Tuba18 Prensesannesi38 gece bir de sancın başladı 3 te yola çıktık 6:30 da hastahane de idim 7′30 da doğdu minik kızım bir saatte kucağıma aldım kendi kıyafetlerimle doğum haneye girdim 🤦♀️
Tuba18 Tuba18 aslında kucağıma alamadım enfeksiyondan dolayı bir hafta yoğun bakımda kaldı sırf bunun yüzünden biberonla besleniyor