Alminazli Mom078 Dünden beri ateşi vardi 38 den yukarı çıkmadı ama hic uyumadı ağladı uykuya dalamadi doktorumuz calpol ver dedi verdim rahatladi uyudu ne zormus diş sürekli kucagimda mememde durmak istiyo herkese gidip oynayan bi bebekti normalde