Melike3422 amacım sizi kırmak değil fakat yapmayın lütfen zor da olsa hepsi geçiyor 8 yaşında kızım 4 aylık oğlum var kızımı öyle zor şartlarda büyüttüm ki aldatan bir eş,duyarsız bir anne,sürekli ağlayan ve hiç uyumayan bir bebek 5 dakıka uyusam bakacak kımsem yoktu düşünün olsada bırakmazdım emin olun bana ihtiyacı var çocuğumun kimseye değil. Madem yardım edecek sizde gidin yada sizde kalsın uyanınca ilgilensin ama bırakmak olmamış evladınızı kimseye bırakmayın