Melike3422 anladım canım, yalında küçük genç anne olmuşsun bebeğimden ayrı kalmaman gerektiğini düşünemenişşsin bence, bence bebeğini git al , ilerde kaynanan demesin daha kırkı çıkmadan bile bana bıraktın bakamadın demesinler, ilersi için pirim verme kimseye , gündüzleri bebeğin uyuduğu zaman sende uyu, bu günler geçici merak etme hepsi düzelecek ,