Nik_mik_yok Mom078 ikinci sınıf insan muamelesi görüyoruz resmen 🤣🤣 beni 3 çocukla hiç biyer kabul etmez ozaman
Keskeuyusamm Bu yaz 8-9 aylık olacak bebişimmm o yüzden bu sene sadece anne baba yazlıklarında takılacağız mecbur 🥺 ama seneye yurtdışı tatili düşünüyoruz inşallah