@beyazgelincik bu durumu da bazı idareler kabul ediyor, bazı idareler kabul etmiyormuş. 🤔🤨😨 Çok saçma. Ya herkes yararlansın ya da hiç kimse yararlanmasın. Biz boşuna mı ücretsiz izne ayrıldık. Ayrıca benim sadece maaş kaybım yok, doğu görevim de işlemiyor maalesef.