Bulut54 @beyazgelincik notlar verildi de karne sonrası okulun açık kalması ilginç.. o kadar kısa sürede zaten telafi olmaz .. hangi konuyu yetiştireceksin.. ayrıca öğrenci gelecek mi ki?
Bulut54 @beyazgelincik değildir. Öğretmenleri 2 temmuza kadar okulda tutarlar. Öğrenciler de gönüllü olan gelecek
Lidya-t beyazgelincik 19 Haziran da işe başlamam gerekiyor.Seminer haftası olur ders olmaz diye düşünmüştüm ama sağ olsun bakan işi bozdu.
Bulut54 @beyazgelincik idari izin dediğiniz hangisi? 10 yaş altı çocuğu olan kamu personelinin uzaktan çalışması mı? Böyle bir şey var mı???