efelettin
Merhaba öncelikle hayırlı olsun diyeyim😊🤍
2 adet adak adamanız gerekiyor sebebini açıkliyim.
eşiniz ve siz birer birey olduğunuz için kalben birbirinizden habersiz yaptığınız bir adak ikinizin konusu farklı da olabilirdi. Birlikte planlayıp”şu olay başımıza gelir olursa adak keseceğiz” denilseydi tek adak gerekirdi ama ikiniz de birbirinizden habersiz olduğunuz için siz ayrı eşiniz ayrı yapmalısınız🤍😊