Kızlar selam
iyi akşamlar öncelikle.
yarın diyanetide arıcam ama şimdi aklıma geldi düşünürken sizede sorayım dedim.
eşimle birbirimizden habersiz, aynı durumun gerçekleşmesi durumunda adak adamışız. Çok şükür gerçekleşti. Şimdi biz 2 kurban mı kesmek zorundayız ?