Durununannesi11 Brcstndg doğrudur canım bende hiç ağır pişik yaşamdım henüz inşllah yaşmamda tabi ozmanlar geçirmezse başka markalara yönelinebilir
Sevgi1 1yagizalp hadi ya bende aldirayim o zaman yeginm de onu kullanıyordu bebekken bizde Bepanthol var suan