F-Betul ben köy öğretmeniyim başladık bugün. Küçük bir köy de değil burası normalde 200 civarı öğrencimiz vardır ama bugün toplasanız bir sınıf etmez gelen öğrenciler. Yoklama almıyoruz, konular zaten bitmek üzereydi en fazla haftaya tamamen biter. Öyle gelip gidicez biz 30 km köy yolunu artık boşu boşuna 😞