melisaninannesi F-Betul bütün konularımı bu hafta tamamen bitiriyorum. Haftaya okul açılınca ne yapacağım bilmiyorum. Akıllı tahtamız da yok. Soru çözdüremeyeceğim. Çocuğum büyük olsa okula gönderir miydim, göndermezdim. Çünkü zaten 17 Haziran ‘ a göre müfredatımızı planladık ve bitirdik.
F-Betul melisaninannesi Ben de kızım büyük olsa yollamam zaten okulun tadı mi vardı bu sene 😔 Konular benim de bitti sayılır zaten canlı derslere öğrenci bulmak çok zor bizim buralarda internet yok telefon tablet yok 🤷🏻♀️
elmaliturtam F-Betul gelen okur muhakkak ama ben büyüğü göndermeyeceğim konuları bitti zaten hiç o riski almasına değecek bir olay yok sınav yol konu yok sırf arkadaşları ile görüşmek için gidecek. Bu durumda da gel öğretmenleri hem kendilerini ailelerini riske atacak çocuklar gereksiz bir karar olmuş
F-Betul elmaliturtam Evet bizim çocuklar normalde de evde işten kaçmak için son günlerde bile gelirdi şimdi de gelirler, gerçekten tartışmalı bir karar.
_Ahlas_ F-Betul artık bünyem kaldırmıyor gerçekten düzenimin sürekli bozulması bende hastalık yaratıyo tam alıştık derken başa sarıyoruz yüreğim ağzımda geziyorum karar günleri çok sıkıldım gerçekten çok sıkıldım…
F-Betul _Ahlas_ benzer durumdayız bebeğe bakacak birini bulmak, aklının evde kalması… İki gün diyorlar ama öğretmenler 4 gün gidecek mecburen sınıfları ikiye bölüyorlar bizde 🤷🏻♀️
Cgnege44 F-Betul çoğunluk memleketine gitti göndermez oyuzden diye ben göndereyim haftaya diye düşünüyorum ortaokula geçecek başarılı hep çalıştık öğretmenle tekrar daha iyi olur diyorum ama öğretmen olarak sizler ne düşünüyorsunuz buarada çocuğum çok dikkat ediyor maskesini hayatta çıkarmaz kimseye yaklaşmaz
F-Betul Cgnege44 Dikkatliyse sıkıntı olmaz inşallah zaten sınıflar seyreltilecek, sınıflar havalandırılacak, el hijyenine de dikkat eder.
elmaliturtam F-Betul aynen öyle çocuk kaçmak için gelecek aile bunaldı çocuktan diye yollayacak yine olan öğretmene olacak bu durumda. Bir günde doğru bir karar verseler keşke
La_Mer F-Betul genelde gelmiyorlar,kitap okuyup onların gelmelerini bekliyorum.Lisedekiler not olayı bitince gelmiyor,gelmezler.Herkes köyüne,memleketine gitti.Sinavlara bile 5-10 kişi katıldı.
_Ahlas_ F-Betul heleki zor dönemdeyse sürekli huysuz aç ve uykusuz haldeyse… onu bırakmak çok zor geliyo bana düşündükçe kalbim sıkışıyo tam alıştım derken tekrardan yaşıyorum aynı duyguları ve ben 5 gün gitmek zorundayım
F-Betul elmaliturtam Kesinlikle onları takip etmek çok zor okulun her yerini gözlemlemek uyarılarda bulunmak daha da yoruyor zaten hepimiz zihnen çok yoruldum umarım kazasız belasız atlatırız bu süreci ☺️
Cgnege44 F-Betul ogretmenimizle konuştuk bu hafta beklesin duruma bakayım konuşalım dedi ortaokula geçecek çok zorlanacagiz öğretmeniyle geçirebileceği 1 saat bile çok kıymetli
La_Mer F-Betul İstanbuldayım ben de.Bizim öğrenciler de başlarda geliyorlardı.Şimdi artık kaçıyorlar,belki de okula gidiyorum diyorlardır ailelerine.Who knows :)
F-Betul _Ahlas_ Sizi çok iyi anlıyorum ama Allah büyük inşallah bir kolaylık verir sevindirir bizleri de 💐🙏🏻
F-Betul Cgnege44 Evet en azından kapanma psikolojisinden çıkar, yeni okulu için güven gelir, çocuklar da çok uzak kaldı okuldan üzülüyorum ama korkuyorum da açıkçası umarım sıkıntısızca atlatırız bu süreci.
Cgnege44 F-Betul tşk ederim 🤲 ins biran evvel bitse artık hepimiz mahfolfuk kimsede psikoloji kalmadı