sheesyelllow gulsnmstf benim bebeğimde tombik daha iki aylık anne sütü alıyor sadece bırak yesin emsin benimkide omzuna alıyorum tişörtü yemeye çalışıyor iştahlı bebek sağlığı yerinde olsun 💙
AlyaMeyra gulsnmstf Yenidoğan’daki tokluk hissi yoktur emmeleri reflek olacaktır evet biraz fazla yediriyorsunuz 2 saatte bire çıkın öncelikle fikrimce
Alpingo gulsnmstf valla artık bu tarz yorumlada cok gerliyorum..bu cocığu sen dünyaya getirdin sen karar vericeksin sen..senin doyma miktarınla komşunun doyması aynı mı? Annene senin için kızına şunu de deseler ve sana o u dayatsa hoşuna gider mi! Sen karar ver sen uygula herşey senin eşinde istersen saat bası emzir..zayıf oluncada ay ne kadar zayıf derler he de geç lütfen
Melek-3434 gulsnmstf anne sütü olduğu için çok vermenizin zararı olmaz fazla yediğini kusar zaten mama olursa dikkat etmek gerekiyor bol sütleriniz olsun bebişinizi güzel besleyin inşallah 🥰
MrsNur gulsnmstf çocuğu diyete mi sokacaksınız? Lütfen, bırakın istediği kadar emsin, anne sütü veriyorsunuz sonuçta, o kendi ihtiyacı kadar emer fazla gelirse de eğer kusar