gulsnmstf 45 gunluk bebegım var genelde 2 saat te bı 75 ml anne sutu sagıp verıyorum genelde ama cgunlukla 1.5 saat snra acıkıyo aglıyo verıyorum sızce cokmu 1.5 saatte 75 ml
Oykuaygun gulsnmstf bebişler sürekli aranıyor zaten ne kadar versen o kadar yiyecekler benimki de öyle 😅 anne sütü + 60ml mama veriyorum. Yetiyor. 3 saatte bir veriyorum ben. Birde kendi hislerinle hareket et şimdi burada herkes farklı yorum yapacak. Önemli olan sensin, bebeğinin dilinden sen anlarsın
gulsnmstf Tomy valla canm ınan agız mendılı koyuyom onune onu bıle yemege calısıyo kendımı versem onu yer bzmkı 🤣
Yms2019 gulsnmstf Herkesi boşver şişko veya zayıf sağlıklı olsun bence ne kadar yiyorsa o kadar verin kmseyi dinlemeyin
gulsnmstf Tomy ilk cocugum ve hıc cocuk bakmadım o yuzden mıllet ne derse ona kulak asıyorum acıkcası 🥺
Tomy gulsnmstf millet dese çocuga yemek verme vermiyeckmisin? canım benim her anne bebeği ile büyür bilgilenir onun için sen çok qaz yapan şeyler yeme anne sütünü bol bol yavruna ver gitsin
Alpingo gulsnmstf valla artık bu tarz yorumlada cok gerliyorum..bu cocığu sen dünyaya getirdin sen karar vericeksin sen..senin doyma miktarınla komşunun doyması aynı mı? Annene senin için kızına şunu de deseler ve sana o u dayatsa hoşuna gider mi! Sen karar ver sen uygula herşey senin eşinde istersen saat bası emzir..zayıf oluncada ay ne kadar zayıf derler he de geç lütfen
Busraaa16 gulsnmstf sakin çok diye düsünmeyin güvenli bağlanması için de çok önemli istediğinde emzirmeniz hem de anne sütü alan bebeğin obez olması mümkün değil diyor doktorlar siz hiiç kulak asmayın çevredekilere 😊
Silvermom gulsnmstf anne sütünü ne zaman isterse verin. Çok yemez, obez de olmaz, şişko da merak etmeyin. Anne sütü obez yapmaz. Benim bebeğim de şişko denebilecek kadar kiloluydu ama ayaklandıktan sonra hepsi gitti. Siz o istedikçe besleyin bebeğinizi ☺️
Bal-Kaymak gulsnmstf Anne sütü verdiğin için sıkıntı değil ne kadar yerse ver. Sonuçta memeden emiyor olsa ne kadar olduğunu bilemiyoruz. 3. Ay atakları bilmem ne dönemi iştahı kapanıyor genelde bebeklerin 4.aydann sonra kilo alımı yavaşlıyor bırak şimdi içsin. Anne sütünün zararı olmaz. Maşallah bebişine🧿 . Hem fazla gelene çıkarır zaten. ☺️