Benimde hep aklımda olan bir soruydu bu. Biz almanyada oturuyoruz. Benim eşimde burda doğdu büyüdü ondada iz yok. Benim oglumunda hiç koluna aşı vurulmadi hep bacağına yaptılar. Acaba aşımı farklı burda yoksa yapılmıyor mu? Bilgisi olan banada cevap verirse çok sevinirim 😊