OzlmTgb yaa Allah Allahh bende nette okudum şmdi derinin üstüne sokuluyormuş iğne beyaz bi kabartı oluyomuş falan ben kızımı tutarken bakamadım zaten hiç dikkat etmedim 4. Ay kontrolünde sorucam içime iyice kurt düştü nokta dahi yok aşı yerinde 🤦🏻♀️ Çocuk dr na bi sorsaydınz bazen verem antikoruna mı ne bakılıyomuş kandan ona göre tekrarlanabiliyormuş aşı yanlış anlamadıysam Ama o ebeyede bi hesap sormak lazım eğer bile bile öyle yaptıysa 😒