Serrakus ya haklisiniz ben istanbulda yasiyorum malum virusun merkezi gibi her cesit insan var hijyene dikkat edeninden etmeyenine kadar hangi mikrop ve virusten koruyacagiz ki ama iste bende diyorum ki madem ölümcül bir hastalik bu neden devlet aşı listesine almıyor diyorum ozel asiymis bunun tedavisi hastahanede yapiliyormus tedavide potasyun ve su destegi vs vs yani bu ishal cesitinin bir turu ama en tehlikeli türü olduğundan asisi varmış zamanla fiyati ikiye katlanmis mesela okudugum bir yorumda kadin ingiltere de bile zorunlu tutmuyormus doktorlar mesela onlarda menenjit asisi zorunlu devlet asisiymis bizde ise parali devlet yine karsilamiyor