Merhabalar, benim bebeğim doğduğu günden beri mukuslu ve sulu kaka yapıyor, süt ve süt ürünleri tükettiğimde sancısı oluyor ve daha sık kaka yapıyor. Alerji şüphemiz var ama henüz netleşmedi, bende çok kararsızdım doktorumun tavsiyesiyle 3. ayda ilk dozu yaptırdık ve herhangi bir yan etki yaşamadık. Şimdi 4 ay 10 günlük, 5. Ayda ikinci dozu yaptıracağız.