Solocann Mom980 ahahaha ne patates mi daha ne olsun ya bu ülke ne yapsa yaranamıyor makarna patates hangi ülke dağıtıyor ya evet işsizlik olalbilir evet kriz olabilir evet herşey ateş pahası olabilir evet gençlerimize destek verilmiyor olabilir maaşlar yerlerde olabilir çiftçiler esnaflar sefalette olabilir işletmeciler iflas etmiş olabilir nefesimizi bile parayla alıyoruz ama bir paket makarna bir torba patates hepsine basıyor daha ne olsun bebeğim ah dış minnaklar olmasa ne ülkeyiz ama 😁🤪
Solocann Mom980 ah ah ağlanacak halimize gülüyoruz artık😂neyse en azında gülmek bedava dimi buna da şükür🤣
Yenibebek_yenianne meryembrl Neden hemen atladınız ki😏 Terörist de ilan edersiniz simdi oyle dedi diye😒
Yenibirsayfa Yenibebek_yenianne zaten ya terörist ya fetöcü ilan ediliriz haklısınjz hatta en son dinsizlige kadar gider 😅 of once millet birbirini bi salsa keşke
F-Betul Yenibebek_yenianne Yani arkadaşın dediği de hoş değil ama resmen nefret ediyorum diyor, ülkesizliğin bedelinin ne kadar ağır olduğunu görüyorken söylemlerimize dikkat etmeliyiz 💐🙏🏻
AsyaninAnnesiiii Mom980 valla siyasette kimseyi tutmuyorum. Çünkü kim gelirse gelsin kendini zengin ediyor. Vatandaşı düşünen yok hepsi aynı şeyin farklı rengi 😏
Gizem59 Solocann gerçekten öyle hergün daha kötü ne olabilir diye uyanıyoruz hakkımızda hayırlısı artık
Unknown Mom7262 Herkes sizin düşüncenizde olacak değil elbette, çok yersiz cevabınız. Ekstra olarak sizin kullandığınız üslubu en son ilkokulda kullanıyordum. 🙄
Karas F-Betul ister nefret eder ister severim keza benim neyden daha doğrusu kimlerden nefret ettiğimi aslında ne demek istediğimi anlayan arkadaşlar çok güzel anlamış :)
3children1mom Buse60 Okullar açıldı sevinsem mi, üzülsem mi? 🙄 2 temmuz’ da kapanacakmış hemde.. Bizim okulda servis yok, 2 küçük çocuğu bırakıp nasıl goturucem oda meçhul.. 🤯🤯 Beynim yanıyor… !!!!!!!
2lokummannesiii Mom980 Linç değil de kim gelirse gelsin diğerinden iyi olmayacağı kesin. Başa geçmek için hepsi yağlama işlemi yapıyor o kadar. Velhasıl kelam herkes kendi önemini kendisi alacak. Mecbur açılmak zorundaydı bir sürü insan işsizdi.
Mom980 2lokummannesiii Siz konusu açılma veya kapanma değil ki :) aklımızla oyun oynanıyor farkındaysanız :)