Buse60 hic guzel bulmaadim . Esim birtek pazar gunleri evde cikio bi hava alicaz bi cayimizi kekimizi alip kuytu bi yerde oturcaktik aylardir icerdeyiz biktik koronadan biktik yasaklardan yasak bitek biz garibanlara var diger kesim zatne izin belgesi cebinde oh rahat mis gibi geziyolar . Oyle bir seyki bu ayagim cataldi sisti polisi aradik yasaj var ciksak sorun olurmu diye o sizi giren polisin vicdanina kalmia dedi . Ama cikinca heryerse insan dolu tek bie polis bile yoktu tum benligimle nefret ettim artik biktim