Shrayz HappyKids oğluşumla fotoğraflarından oluşan kolajlı tablo bugün sipariş verdim ilk babalar günü kocişimin🥰
Solocann HappyKids dünyanın en iyi babasına güzel bir sofra güzel bir pasta birde güzel bir gömlek alıcam ona az ama olsun🥰🌻
balkabagianasi Solocann Böyle düşünen ve mutlu eşleri görünce istemsizce bende mutlu oluyorum 🎈 Rabbim eşlerimizle birbirimize geçim mutluluk sağlık versin 🪅
Zelisblt Tatlican bnce de en güzeli 😁. Mesela özel günlerde eşimde hediye yerine sevdiğim yemek tatlı gibi şeyleri getirir 😂
Zelisblt bir_pasa_annesi tabi ki gelebilirsin ama sabahtan gel heriflere mantı, içliköfte fln da açalım. Lahmacun az gelir bizr 😂
ElifTGM HappyKids Kendi babama safir küpe aldım, eşime almayacağım😁 O bana benim annem misin çocukların annesisin onlar alsın sana demişti. Bende ona aynısını diyeceğim 😎
Asi-ka Oğlumuzun ilk saçlarını saklıyordum ondan tesbih yaptırıyorum.benim eşimde böyle günlere önem vermez ama senelerce benim içinde ukdeydi .çok şükür nasip oldu.kendimede istediğim bir şey vardı ilk anneler günüm ya hediyen olsun dedim aldırdım 😂
NiLDeRiN Asi-ka ne yapsam diye düşünürken harika bir fikir oldu ne kadar güzel düşünmüşsünüz. Siparişi nerden veriyorsunuz acaba
Derya71 Asi-ka benimde aklimda bole bisey var ya kendisi kizimizin sacini kestiginde diordu bundan tesbih yaptiracagim diye o yaptirmadan ben yaptirip hediye edeyim dedim 😀 nerde yaptiriyorsunuz acaba
Aleyna1010 Asi-ka nereden yaptırıyorsun canım söyleyebilir misin çok güzel bir hediyeymiş bende ne zamandır düşünüyorum ilk babalar günü özel olsun istiyorum🤭
Yagmurmerya Zelisblt eşim urfalı. Bayılırız lahmacuna. Evde iç hazırlanır fırına verilir müthiş oluyor☺️
Zelisblt Yagmurmerya eşimde çok sever bnde ona sürpriz olarak yaptıracağım 😃. O anki ruh halime göre blki bi pasta da alırım çayın yanına yeriz 😁
AYBARSIMMM fatimas27 meraba acaba nerede yaptircaksiniz çok güzel fikirmis bende yaptırmak istiyorum☺️
bir_pasa_annesi Zelisblt 8 şubat ama cindetrsi hemen yanı 😂araba için eşimin evde olması lazım kız ama sırf bunun için ehliyet alacam inşallah 1 seneye az cok biliyorum sürmeyi zaten müsait oldukça dülğkbaba ya götürüp öğretiyor hep kendi de dedi biraz daha öğren ehliyete yazdırım seni diye