Yasemin38 Kader51 dayanılmıyor ama sağlık için mecbur. Çocuklarımız için üzüleceğimiz tek sıkıntı aşı acısı olsun inşaAllah
aylaamayorgun Kader51 aşıda çok ağlamıyor benim ki 10 saniye falan. İğne çıkınca susuyor. Ama huzursuzluğu oldu 3 4 gün delirecektim.
Minisinannesiii Kader51 yok canım uykuluydu zaten biraz ağladı uyudu ama o an senin için gider sakın iğneye bakma hemşireler bana tut dedi kafami çevirip öyle tuttum ben daha cok ağlamışım 😀
Cinarduygu12 Kader51 1 ay asisi ates huzursuzluk yapmiyor ama illa ki agluyorlar tok olsun aşı sirasinda bir de sakinlesmeden emzirmeyin aşıyla memeyi bağdaştirmasin