Bebeğim 54 günlük doğduğundan beri meme reddi yaptı hep sağıp verdim ama 30 ccden fazla çıkmadı ne yaptıysam olmadı şimdi emmeye başladı ama yetmiyor mama takviyeli gidiyorum bende artık en son çare dilruba hanımın mayya tabletini alayım diyorum🤷🏻♀️ Herkes memnun bakalım bende işe yarıcak mı