Tuba18 anladım kuzum dediğin gibi uyuyo uyanıyo göğsümde yine dalıyo😅 tek tedirginliğim emdikten sonra uykuya güzel dalmıyo yatağa atıp oh diyemiyorum, o yüzden sağıp görmek istiyorum onda da gelmiyor işte, bir de ilerde çalışıcam şimdi biraz dolaba atabilsem diyorum ama damla damla olunca bişi atamıyorum