Ceyoo93 Süt parası malesef eşlere yatıyor eşime doğumdan 1 hafta sonra 230 tl yattı doğum parası 23 gün oldu başvuru aşamasında diyor
Okyanustakibulut BirAnneBirBebekkkKk her ay 219€ (24yaşına kadar) çocuk parası 350€da annelik parası(1,5 sene) alıyorum. Ben bu paraları oğluma yettiremezken benim canım ülkemde bu bir kerelik doğum ve süt parası bebeklerin hangi masrafına yetecek. El insaf ya
Duygusuz Zeynepugur önceden basvuru yapıyorsunuz birkaç ay içinde PTT ye yatıyor nüfus cüzdanıyla gidip alıyorsunuz
qamzee BirAnneBirBebekkkKk evwt doktordan dogumdan sonra rapor aliyosun emzirdigine karsilik hesabina para yatiyo 230 tl