Özel kurumda çalışıyorum. Raporum bitmeden mail geldi ve hesabıma e devlette kayıtlı olan ibanıma param yattı. İş görmezlik raporu ve süt parası olarak. Maaşına göre alacağın para da değişiyor tabi. 2 gün önce kurumumla yeniden sözleşme imzaladım. 23mayısta tüm raporum bitti ve daha alacağım olduğu söylendi. 1. Kısım 1,5 ay önce raporum bitmeden yattı. 2. Kısım bu bi kaç güne yatacakmış. Çocuk parasına da daha başvuru yapmadım. Hastane otomatikman zaten işlemleri başlatıyor. Ben hiç bi yere başvurmadan pttye gitmeden hesabımdan çektim.