-erCansu- 2ay önce bi denememiz olmuştu zaten. O zaman vazgeçip beze dönmek istedi 3gün sürmedi bezsiz kaldığı. Bez takmak istedi. Taktık. Şimdi bez de takmak istemiyor. Tamam o zaman bezi takayım diyorum yok takma diye ayrı bi ağlama krizi. Her şeye ağlama krizi zaten. A desen krize giriyor. Yani şuan için beze de geri dönemiyorum asla kabul etmiyor.