Geçenlerde kuzeniyle bir araya geldiler. Kuzeni ondan 9ay küçük daha bez kullanıyor. Benim kız 2buçuk yaşında. Bugün ise tam 13.günümüz bezsiz. Kuzeniyle görüşene kadar her şey çok normaldi ta ki onda bez olduğunu tuvalete gitmediğini anlayana kadar. Başladı ben de bez takçam demeye. Tuvalete gitmeyi reddediyor. Tuvalete gitmeye ikna etmek için saatlerce konuşma yapmak zorunda kalıyorum. Bi de sanırım altına kaçırdıkça banyoya sokmamı fırsat bilmiş bunu bellemiş sadece banyoya girmem için yaptığını da söyledi. Tam kaçırmalar bitmişti tam tamamen alıştı dediğim nokta da ilk gün bile yaşamadığımız kaçırmalarını şimdi bile isteye ortalığa yapıyor. Bile bile yapıyor. Saatlerce tutuyor tuvalete gitmiyor en son tutamadığı noktada da orta yere salıyor. İki saniye önce hadi tuvalete gidelim diyorum mesela çişim yok diyor iki saniye sonra altına yapıyor. Ben napıcam? Tam kurtulduk demiştim. Hatta evdeki artan bezlerini kuzenine vermiştik. Napçağımı bilmiyorum. Onca ilerlemeden sonra bu gerilemesi beni aşırı yıpratıyor. Napıcam? Onca günden sonra tekrar bez mi takmam gerekiyor? Tuvalete gitmeye ikna edebilmek için bir kaç gündür her yolu deniyorum oyun etiket sevdiği oyuncaklar vs. Kendi isteğiyle bırakmıştı bi de ben artık tuvalete yapçam diyerek. Asla bi korkusu yA da korkutulma durumu yaşamadı. Altına kaçırdığında da hiç tepki vermedik hiç bi zaman hep güzel güzel konuşarak anlattık. Kuzeniyle görüşene kadar her şey normaldi. Şuan benim napmam gerekiyor? Yaşayan ya da bilgisi olan nasıl bi yol izlediğini benimle paylaşabilir mi?